דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירות ירושה של ערירים 

מאת    [ 05/07/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2248 פעמים ]

לצערנו יש לא מעט אנשים עריריים בעולמנו, כלומר אנשים שאין להם אף אדם. בדרך כלל במקרים כאלה, אנשים אלה לא עושים כלל צוואה לקראת עזיבתם את עולמנו. במקרים אלה, המדינה היא זו שתחליט מה לעשות עם הרכוש שלהם, כלומר האם לשפץ את דירתם ולהשכיר אותה למישהו, או האם למכור את הדירה שהשאירו אחרי לכתם. למען האמת, אם האדם הערירי לא יחליט למי לתת את הדירה שלו בירושה, המדינה מקבלת את הדירה בירושה והיא הופכת להיות נכס שנתון להחלטות שלה. יש לא מעט קרנות שיכולות להיות אחראיות על המקרים השונים של הערירים, כמו לדוגמא הקרן לחסויים, אשר פועלת ודואגת לאנשים ערירים עוד לפני מותם. אחד הדברים הראשונים שהמדינה מחליטה לעשות, ברוב המקרים, עם הדירות האלה שהועברו בירושה למדינה, היא לפנות את התכולה של הדירות. לשם ביצוע המשימה הזו, פונה הגוף האחראי מטעם המדינה אל חברה של פינוי ירושות וחברה זו שולחת את אנשי המקצוע שלה כדי שיפנו את הדירה של האדם הערירי שהלך לעולמו.

מהלך הדברים

הגוף האחראי מטעם המדינה, בין אם מדובר על קרן החסויים ובין אם מדובר על כל גוף אחר, הוא זה שאחראי על כל תהליך שיקום הדירה. השלב הראשון הוא כמובן ליצור קשר עם חברה של פינוי ירושות וקביעת מועד העבודה. החברה שעימה הוחלט לעבוד שולחת את אנשי המקצוע שלה, ואלה דואגים לפנות את הדירה מכל התכולה שלה, בלי יוצא מן הכלל. את החלק הגדול ביותר של התכולה, החברה המפנה זורקת למקום שבו ניתן לרוקן אשפה לפי החוק. חלק קטן מהרכוש, שכולל את התמונות האישיות של הנפטר, לוקח הגוף האחראי מטעם המדינה ושומר בכספות השונות. לעיתים ישנם רהיטים שמוצעים למכירה מטעמה של חברת הפינוי, והכסף שהורווח מהמכירה נשאר למעשה של חברת הפינוי. אחרי שחברת פינוי ירושות מסיימת את הפינוי של כל תכולת הדירה, היא חוזרת לדירה עם אנשיה, וכל הצוות ביחד מתחיל את תהליך החיטוי.

ניקיון

חברת פינוי ירושות מתמחה בניקיון הדירות שהועברו בירושה, והיא עושה זאת ברצינות רבה. הרבה מאוד מהדירות של אנשים ערירים הן דירות מוזנחות מאוד, וחלק מהדירות האלה היו של אנשים ערירים אשר היו אספנים כפייתיים. במקרים כאלה, ברור שעומדת בפני חברת הפינוי עבודה רבה מאוד, כיוון שיש צורך ממש בחיטוי של הדירה כולה. הרבה מאוד פעמים, כתוצאה מכך שהדירה הייתה סגורה במשך זמן רב, נמצאות בה חיות מסוגים שונים, כך שיש צורך לעבוד גם עם חומרי הדברה מסוגים שונים. רוב האנשים לא מסוגלים לבצע את עבודת הניקיון הזו, כיוון שברוב המקרים מדובר על מראות לא קלים בכלל, אך אנשי המקצוע שעובדים עבור חברת פינוי, יכולים לבצע את עבודת הניקיון ללא בעיות מיוחדות.

חידוש הדירה

חלק מחברות הפינוי נותנות גם שירותים של שיפוץ קטן. הכוונה היא כי החברה של פינוי הדירות יכולה לשלוח מטעמה אנשים שתפקידם יהיה לסייד את הדירה. אחרי סיוד יסודי של הדירה אפשר למעשה להכין אותה לפעילות מחודשת, כלומר להתחיל לסדר בה רהיטים חדשים. אם הדירה הועברה בירושה לאחד מהגופים במדינה, בדרך כלל הנטייה היא לא לרהט מחדש את הדירה ורק למכור אותה או להשכיר אותה כפי שהיא. לעומת זאת, כאשר הדירות עוברות לאדם אחר בירושה, הנטייה ברוב המקרים היא כן לשפץ אותה קצת ולרהט אותה. אנשי המקצוע של חברת הפינוי יוכלו להעניק שירות מקיף החל בפינוי ועד הארגון מחדש.

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי , http://www.clearing111.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב